بهترین استایل های زمستانه برای اندام پلاس سایز

زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه
259

نوبتی هم باشد، نوبت بهترین استایل های زمستانه برای پلاس سایزهاست. پلاس سایز به افرادی گفته می‌شود که سایز لباس آنها ایکس‌لارج یا بالاتر باشد. این افراد معمولا اندام‌هایی به شکل ساعت شنی دارند. یعنی سینه و باسن بزرگ‌تری دارند و همچنین دور کمر آنها بیشتر از افراد عادی است. گاهی اوقات افراد پلاس سایز برای انتخاب لباس یا استایل مناسب با مشکلاتی روبه‌رو هستند. در این مقاله می‌خواهیم درباره بهترین استایل زمستانه برای این افراد بیشتر صحبت کنیم. پس اگر شما هم از این دسته افراد هستید تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

بهترین استایل های زمستانه برای افراد پلاس سایز

انتخاب لباس‌های مناسب و زیبا برای افراد پلاس سایز تبدیل به دغدغه‌ای شده است. وقتی پای انتخاب لباس برای زمستان پیش می‌آید این دغدغه می‌تواند پررنگ‌تر هم شود. زیرا این افراد گرچه می‌خواهند با انتخاب لباس گرم در فصل زمستان بدن خود را گرم نگاه دارند در عین حال نمی‌خواهند بیش از حد بزرگ جلوه کنند. بنابراین پیدا کردن لباسی که هم جنس آن مناسب باشد و هم طرح مناسب اندام و فرم بدن این افراد را داشته باشد کمی با دشواری همراه است. در این مقاله پیشنهاداتی برای این افراد ارائه می‌شود تا بتوانند این مشکل را برطرف نمایند.

استفاده از ژاکت‌های سایز بزرگ

استفاده از این ژاکت‌ها در استایل زمستانه کمک می‌کند تا در تمام روزهای سرد سال استایل شیکی داشته باشید. این ژاکت‌ها به راحتی می‌تواند نواحی از قسمت‌های میانی بدن شما را که اصلا مایل نیستید توجه کسی را به خود جلب کند به خوبی گرم نگه دارد. این ژاکت‌های سایز بزرگ را می‌توانید با یک لباس نخی یا شلوار جذب و تنگ کتان بپوشید. لباس‌تان می‌تواند پنبه‌ای هم باشد. این استایل شیک را برای بهره‌مندی از بهترین استایل های زمستانه می‌توانید با یک کفش پاشنه بلند تکمیل کنید و زیبا و کشیده‌تر و باریک‌تر به نظر برسید. همچنین می‌توانید از پلیور سایز بزرگ استفاده کنید. این پلیور را می‌توانید با یک شلوار لی یا شلوار جین تنگ بپوشید و زیباتر به نظر برسید.

استفاده از لباس ماکسی

اگر دنبال بهترین استایل های شیک زمستانه هستید باید بگوییم به تازگی استفاده از لباس‌های ماکسی هم روی بورس است. می‌توانید لباس‌های ماکسی را با یک ژاکت کشبافت پشمی گرم و شیک ست کنید. همچنین این لباس‌ها را می‌توانید با یک ژاکت اورسایز زیبای زنانه بپوشید و ضمن گرم نگه داشتن خود شیک و به‌روز هم به نظر برسید. این لباس‌های به خصوص برای افرادی که اندام‌های توپری دارند بسیار مناسب است. زیرا با پوشیدن این لباس‌ها جذاب‌تر و زیباتر به نظر می‌رسند.

استفاده از جین برای بهترین استایل های زمستانه

اگر دنبال بهترین استایل های شیک زمستانه هستید از پوشیدن لباس‌های جین غافل نشوید. لباس‌های جین مانند شلوار یا دامن جین می‌تواند به کمد لباس شما اضافه شود و شما را شیک‌تر کند. یک تاپ یقه اسکی رنگ روشن را می‌توانید با دامن جین تیره بپوشید. این ترکیب می‌تواند حس بسیار خوبی در شما ایجاد کند، زیرا اگر در آینه به خود نگاه کنید می‌بینید چقدر جذاب‌تر و تودل‌بروتر شده‌اید. حتما این ترکیب را امتحان کنید. تصورش را بکنید این ترکیب در کنار یک جفت چکمه، چه می‌شود.

دامن‌های جین برای اندام‌های پلاس سایز بسیار مناسب هستند. می‌توانید این دامن‌ها را با انواع تاپ‌های بلند بپوشید. همچنین از اکسسوری‌های مختلف برای زیبایی بیشتر هم استفاده کنید تا استایل شما تکمیل شود.

کت چرمی فراموش نشود

برای سایز بزرگ‌ها یک کت چرمی می‌تواند انتخاب خوبی از بین بهترین استایل های زمستانه باشد. چند سالی است که دوباره استفاده از کت‌های چرمی روی بورس آمده است. شما می‌توانید وقتی کمد لباس‌تان جای خالی دارد آن را با یک کت چرمی کلاسیک زیبا پر کنید. حتما لازم نیست از یک چرم طبیعی استفاده کنید. برای طبیعت هم خوب نیست. به جای آن از کت‌های چرم مصنوعی استفاده کنید و لذتش را ببرید. در زیر کت چرمی می‌توانید یک ژاکت رنگی با برش راسته بپوشید. اگر اندام صاف‌تری دارید کت‌های چرمی را انتخاب کنید که قدبلندتری دارند.

همچنین برای جذاب نشان دادن اندام خود می‌توانید دست روی استایلی بگذارید که کمی بالاتر از سطح باسن شما دارای یک برش باشد.

از پلیورهای یقه وی در کنار دامن‌های چین‌دار استفاده کنید.

دامن‌های چین‌دار هم برای پلاس سایزها گزینه بسیار خوبی است. اگر می‌خواهید استایل شیکی داشته باشید ژاکت یقه جلیقه زیبایی را می‌توانید با یک دامن چین‌دار ست کنید. این ژاکت می‌تواند تک رنگ باشد و طرح دامن شما هم می‌تواند طرحی ملایم داشته باشد. این دامن‌ها می‌توانند فرم بسیار زیبایی به اندام شما بدهند. پس از این دامن‌ها غافل نشوید و در اولین فرصت یک دامن چین‌دار زیبا برای خود تهیه کنید. این دامن را می‌توانید با یک تاپ بافتنی یا ژاکت پشمی ست کنید. اگر می‌خواهید زیبایی و جلوه بهتری داشته باشید پیشنهاد ما به شما یک ست تک رنگ است.

گرمکن یا سویشرت

به نظر شما زمستان بدون پوشیدن گرمکن یا سویشرت می‌شود؟ هرگز! از پوشیدن هودی یا سویشرت‌های گرم در فصل سرد زمستان غافل نشوید مخصوصا شما دوست پلاس سایز عزیز. اصلا مگر کمد لباس بدون سویشرت می‌شود؟! شما می‌توانید از هودی‌ها، گرمکن‌ها و سویشرت‌ها در استایل غیررسمی خود تا می‌توانید استفاده کنید و لذتش را ببرید. همراه این سویشرت پوشیدن یک کفش اسپرت ترکیب عالی است. پس در انتخاب بهترین استایل های زمستانه، به سراغ خرید سویشرت یا هودی مناسب اندام خود بروید و روزهای سرد زمستان را با گرمای این هودی‌ها به راحتی سپری کنید.

پالتوی فوتر

اگر پلاس سایز هستید حتما یک پالتوی فوتر به کمد لباس‌تان اضافه کنید. این پالتوها جزو پرفروش‌ترین و رایج‌ترین پالتوی بازار هستند، انتخابی بی‌نظیر برای دوخت پالتویی ساده و گرم. جنس این پالتو از پارچه‌های پشمی است و دارای تراکم بالایی است بنابراین به خوبی می‌تواند شما را در روزهای سرد زمستان گرم نگه دارد. از طرفی این پالتوها بسیار سبک هستند و وزن زیادی ندارند. می‌توانید در کنار سایر لباس‌های زمستانی خود از این پالتوها هم استفاده کنید.

نکته‌های مهم در انتخاب بهترین استایل های زمستانه

اگر شما هم از آن دسته خانم‌های پلاس سایز هستید که به بازار می‌روید و نمی‌دانید که چه لباسی بخرید این نکته‌ها می‌تواند برایتان مفید واقع شود.

به سراغ خرید لباسی بروید که اعتماد به نفس به شما بدهد.

شما می‌توانید در انتخاب لباس، به توصیه‌های افراد فعال در عرصه مد و پوشاک رجوع کنید. آنها می‌دانند چه نوع لباس،‌ پارچه یا رنگی برای شما مناسب‌تر است. اما در نهایت باز هم انتخاب با شماست که چه لباسی برای خود خریداری کنید. اگر دنبال لاغرتر جلوه دادن خود هستید بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده کنید. اما این قاعده کلی نیست و اگر دل تان یک لباس صورتی یا سفید می‌خواهد خود را محدود نکنید. در بسیاری از مکان‌ها می‌توانید از استایل‌های راحت‌تر استفاده کنید.

روی زیبایی لباس تمرکز کنید نه روی عدد آن

برندهای مختلف وقتی لباس می‌دوزند استانداردهای متفاوتی را برای نشان دادن سایز دنبال می‌کنند. گاهی اوقات ما فقط به عدد سایز خود می‌چسبیم و مثلا فقط به دنبال سایز 46 می‌گردیم. بهتر است هنگام خرید بیشتر به خود لباس توجه کنیم و به زیبایی آن. به این ترتیب می‌توانیم بهترین استایل های زمستانه را داشته باشیم. زیرا گاهی ممکن است برندی همان سایز 46 را در سایز 48 ارائه کرده باشد. اگر لباسی را پسندیدید ولی سایز آن برای شما کوچک بود بدون معطلی به سراغ گزینه گشادتر آن بروید. لباسی را انتخاب کنید که در آن بدن شما راحت باشد. پس دفعه بعد که برای خرید رفتید به این نکته توجه داشته باشید تا خرید رضایت‌بخشی انجام دهید.

به جنس پارچه لباس توجه کنید.

اگر به دنبال خرید لباس برای تابستان هستید که بهتر است از لباس‌های خنک استفاده کنید. این لباس‌ها تنفس‌پذیری بالایی دارند و جلوی تعریق شما را می‌گیرند. اما اگر به دنبال لباس‌های زمستانی هستید که لباس‌های پشمی بسیار مناسب هستند. همچنین می‌توانید از لباس‌هایی که پارچه آنها حالت کشسانی دارد استفاده کنید.

لباس‌های برش‌دار خریداری کنید

برای پلاس سایز‌ها برش لباس می‌تواند بسیار مهم باشد. هنگام خرید توجه کنید که لباس شما دارای برش باشد به این ترتیب این لباس‌ها می‌توانند معایب اندام شما را به خوبی بپوشانند و نقاط قوت آن را برجسته‌تر کنند. این لباس‌های برش‌دار بیشتر بر انحنای اندام شما تمرکز دارند و همین استایل زیبایی به شما می‌بخشد.

از اکسسوری غافل نشوید

در انتخاب بهترین استایل های شیک زمستانه و تکمیل آن از استفاده از اکسسوری غافل نشوید. اکسسوری‌ها مانند چاشنی غذا عمل می‌کنند. هر چقدر غذا خوب پخته شده باشد با چاشنی است که خوشمزه‌تر می‌شود. اکسسوری‌ها هم همین کار را برای استایل شما انجام می‌دهند. می‌توانید بهترین استایل‌ها را با اکسسوری‌های جذاب تبدیل به استایل‌های جذاب‌تری کنید. در این مورد از گوشواره یا گردنبندهای زیبا غافل نشوید. همچنین سایز کیفی که انتخاب می‌کنید هم مهم است. کیفی انتخاب کنید که مناسب استایل شما باشد. با این نکات بهترین استایل های زمستانه را خواهید داشت.

حرف آخر درباره بهترین استایل های زمستانه

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی در اختیار عزیزان سایز پلاس قرار دهیم. از انواع لباس‌هایی که می‌توانند در استایل زمستانه خود از آنها استفاده کنند تا نکته‌های کاربردی برای انتخاب لباس. امیدواریم این راهنما برایتان مفید واقع شده باشد.

دیدگاه کاربران | شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید

نظر دهید